مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 06:552019-11-23اقتصادي

بهره برداری از ترانسفورماتور 230/63 کیلو ولت شهدای نفوت صومعه سرا


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی فاز اول  پروژه توسعه پست230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا خبر داد و گفت: 35 مگاولت آمپر به ظرفیت این پست افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عظیم بلبل آبادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فاز نخست پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در راستای شناسایی، امکان سنجی و ارائه الگو به منظور جابجایی تجهیزات برای بهره وری اقتصادی و با هدف افزایش ظرفیت، بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه و اصلاح افت ولتاژ اجرا شده بود به اتمام رسید، گفت: این پست مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون بارگیری ازترانسفورماتورها در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: در اجرای فاز نخست این پروژه، یک دستگاه ترانس 160 مگاولت آمپری جایگزین ترانس 125 مگاولت آمپری و دو دستگاه ترانسفورماتور کمپکت جایگزین ترانسفورماتورهای کمپکت موجود شد.

وی ادامه داد: با اجرای فاز نخست 35 مگاولت آمپر به ظرفیت پست 230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا افزوده شد.

بلبل آبادی در ادامه بیان کرد: عملیات اجرای فاز دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در آن یک دستگاه ترانس 160 مگاولت آمپری جایگزین ترانس 125 مگاولت آمپری خواهد شد به زودی آغاز خواهد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ترانسفورماتور 230/63 کیلو ولت شهدای نفوت صومعه سرا

بهره برداری از ترانسفورماتور 230/63 کیلو ولت شهدای نفوت صومعه سرا